Meriş Alışveriş Merkezleri Kuruluş ve Gelişmesi

MERSİNDE MERİŞ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TANIYALIM

1990’lı yıllar Türkiye de hipermarketçiliğin istanbul dan Anadolu’ya doğru yayılmaya başladığı yıllar, Avrupa da yıllardır Alışveriş Merkezleri çalıştıran yüzlerce şubeyle çalışan devlerin Anadolu’ya çok iyi bir pazar olarak baktığı ve yatırımlar yapmaya başladığı dönemlerdir.
Yalnız Mersin değil, Türkiye de geleneksel bakkalcılığın gıda sektöründe ticareti tamamen elinde bulundurduğu, hipermarketçiliğin mağazacılığın yeni yeni tanınmaya başlandığı rekabetçi, serbest ticaretin geleneksel içine kapanık ticaret anlayışını yok edeceği bir ticari kültürle tanışıyoruz.
Avrupa’dan akın akın istanbul’a sonra Anadolu’ya yayılmaya başlayan mağazalar zinciri karşısında ya bakkal olarak bitmek vardı veya kendini yenileyip bu yarış kervanında yerimizi almamız gerekiyordu.
MERİŞ AVM yerli sermaye ile ortaklık sisteminde Mersinde kurulan ilk Avm’dir.
2000 yılının Kasım ayında Güneykentte 4.500 m2 kapalı alanı açık otoparkıyla Merkez şubemizi açtık.
2003 yılında Akbelen Osmaniye şubemizi açtık.
Halkımızın Merişe karşı sevgisi ve ilgisiyle  Mezitli Ortadoğu hastanesi karşısında, Çağdaşkent Sağlık ocağı karşısında, Güneykent Merkez Cami altındaki şubelerimizle halkımızın bize verdiği destek sayesinde 100-110 civarında çalıştırdığımız gençlerimizle Meriş ailesini oluşturduk.
Mersine yeni yerler açma, istihdam alanları oluşturma planlarımız devam etmektedir. MERİŞ AVM olarak güzel Mersinimizin güzel insanlarına bize 20 yıldır desteklerinden dolayı minnettarız. Bu desteğin devamı dileğiyle sevgi ve saygılarımızı sunarız.

Meriş Yönetimi

Misyonumuz

MERSİNİMİZDE MARKETÇİLİKTE EN İYİ OLMAYA ÇALIŞMAK .
MERSİNDE YENİ ŞUBELERLE İSTİHDAM ALANLARI OLUŞTURMAK.
ÇALIŞANLARIMIZIN SOSYAL YAŞANTILARINI YÜKSELTMEK.
MÜŞTERİLERİMİZE EN UYGUN FİYATTA EN İYİ ÜRÜNÜ
SAĞLIKLI BİR ŞEKİLDE SUNMAK.
ÇEVREMİZİN HER TÜRLÜ GELİŞMECİLİĞİNE KATKIDA BULUNMAK.

Vizyonumuz

MÜŞTERİYE KANUNİ HAKLARI DOĞRULTUSUNDA YARDIMCI OLMAK.
ÇEVREMİZE SAYGILI, MÜŞTERİMİZE HİZMETİ EN İYİ ŞEKİLDE YERİNE GETİRMEK.
ALANIMIZDAKİ TEKNOLOJİK GELİŞMELERİ TAKİP ETMEK VE UYGULAMAK.
MÜŞTERİ İSTEK VE GÖRÜŞLERİNE DEĞER VERMEK